Honorable Mentions and Top 3

tisdag 1 januari 2013

Top 10 for 2012

Sooo when 2012 is officially over it's time to look forward to what the new year might bring. But before we rush off to see what's around the corner I have taken a look back on 2012 and want to share my top 10 cards.

During this year a lot of craft-related things has happened in my life as well
- I have been a guest-designer for Scrapfabriken
- I have become a permantent DT member for the Whiff of Joy Challenge
- I have become a permanent DT member for En liten butik

And these are my fav cards for 2012, in random order.... Click the picture to get to the posting and read more about each card.

Card nr 1- image from Mo Manning


Card nr 2 - Image from Bildmålarna



Card nr 3 - image from Make it Crafty



Card nr 4 - image from Whimsy Stamps by Elisabeth Bell



Card nr 5 - not a card but still on my toplist... Image from Elisabeth Bell's Digital Gallery



Card nr 6 - Image from Whiff of Joy by Elisabeth Bell


Card nr 7 - Image from Whiff of Joy by Elisabeth Bell



Card nr 8 - image from Vilda Stamps



Card nr 9 - Image from Elisabeth Bell's Digital Gallery



Card nr 10 - Image from Magnolia


Sooo I could not stick to ten.... Here are a few bonus ones...

Image from Sweet Pea by Elisabeth Bell


Image from Magnolia



I wish you all a magical 2013!!!!

11 kommentarer:

Maritha sa...

Meeeeen. ...vilken lista!!!!! Helt galet så många fina kort Busan♥♥ Dom är lika fina allihopa så jag kan då inte välja vilket jag gillar mest!
Ser fram emot alla dina kort och LO:s 2013 vännen.

Massor av kramar

Maritha sa...

Meeeeen. ...vilken lista!!!!! Helt galet så många fina kort Busan♥♥ Dom är lika fina allihopa så jag kan då inte välja vilket jag gillar mest!
Ser fram emot alla dina kort och LO:s 2013 vännen.

Massor av kramar

Åsa/asamia sa...

Å vilka fina kort du valt ut, du färglägger så fint och dina kort ger så mycket inspiration för mig. Ser fram emot den 12 när vi får ses igen.
Kram och Gott Nytt År!

LillBlomman sa...

Så otroligt mycket vackra kort vännen! Och du är såååå duktig färgläggare! Hi, hi jag kunde inte heller välja bara tio hos mig. Gott Nytt vännen och så hoppas jag att vi ses snart! Kramar!

Rosa A sa...

Massor av favoriter! Älskar den där med prinsessklänningen!
Vi ses den 12:e!

KRAM Rosa

Bente Fagerberg sa...

Så många underbara kort du har gjort. Otroligt snygga!! Tack för titten!

Hanna-Marie sa...

På vad fina kort du gör!

Jonna sa...

Så mycket fint att titta på!

Susy sa...

Underbart vackra kort allihopa!

KRAM SUSY

Monica =) sa...

Hej där!
Oj så många vackra kort!!! Min favvo får nog bli det första -killen i snön är sockersöt! Du färglägger grymt fint <3

Önskar dej ett härligt 2013 // Monica

Monica =) sa...

Igen...Nu såg jag att det faktiskt är en tjej i snön...Tydligen funkar inte rosa signaler tydligt nog för mej idag =)))

// Monica

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails