Honorable Mentions and Top 3

lördag 22 december 2012

God Jul med SweScrapbook och Scrapfabriken!

Today's posting will be in Swedish - feel free to use the translation gadget in the sidebar.

Idag är mitt sista inlägg som GDT för Scrapfabriken! Tråkigt men sant för jag har verkligen trivts med Helen och sen gillar jag verkligen utbudet i butiken. En av mina nya favoritbutiker - det är då säkert!

På SweScrapbook så har vi en julkalender och idag är det min tur att öppna en lucka - vi bjuder på julens godaste recept och så något scrappat till det.

Idag tänkte jag visa en tag och en till altrad godisburk.


Här är ytterligare en bild...


Allt material kommer från Scrapfabriken och vill du läsa mer om altret så kika här. Vill du veta vilket recept jag bjöd på? Titta här i så fall....

Hoppas ni får en härlig dag! Här har jag redan hunnit med att koka knäck sen får vi se vad dagen bjuder på i övrigt.... Klockan är ju i skrivandes stund bara straxt efter åtta....

Julkramar till dig!

1 kommentar:

Maritha sa...

Meeeen så himla fint vännen.Ursnyggt målat och ursnyggt altrat!! =)

Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails