Honorable Mentions and Top 3

måndag 24 december 2012

DT ELB - GOD JUL!

God Jul alla mina kära vänner i bloggvärlden! Jag hoppas att ni liksom jag har era nära och kära omkring er och får njuta av en härlig jultid. Själv kan jag knappt vänta till mina söta små pojkar slår upp ögonen och hittar några små paket under granen och sedan deras väntan och spänning att se tomten komma traskande i skymningen med en stor säck på ryggen.... :-D

Idag för att fira lite extra har vi en tävling i bloggen hos En liten butik. Vi inspiratörer har gjort varsit alster och lagt en sak på alster i en julklapp till en av er! Vill du vinna bör du skutta dit och kommentera inlägget senast dagen före nyårsafton!

Här är mitt alster.... Du få se mer av det en dag inom kort... :-D


Så önskar jag dig en riktigt, riktigt god jul och ett gott nytt år!


2 kommentarer:

Susanne sa...

Så fint kort du skapat...
Önskar dig och dina kära en god jul och ett Gott Nytt År! Kramizar Susanne

Maritha sa...

God fortsättning min vän.... Kortet är bara sååååå fint och ljusen på brickan med kulor likaså!!
Ha nu en toppenhelg vännen

Kramen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails