Honorable Mentions and Top 3

fredag 7 december 2012

DT ELB - Ett julkort i rosa!

Sorry peps... I wrote todays post i swedish... I have a new DT position at a swedish webstore called En liten butik ( A small store) - feel free to hit the translation button in the sidebar! Hugs!!

Idag är det dags för mitt första inlägg som ny inspiratör för En liten butik. Jag fick ett otroligt välfyllt paket av Lotta som har butiken och dessutom några utmaningar till det. En av utmaningarna var att skapa julkort. Det var en rejäl utmaning för mig då jag ofta skapar julkort i traditionella färger eller i blåskala - mitt DT-paket gick i rosa...

Men,men skam den som ger sig eller hur?!?!

Här är mitt alster:


Så vad tycks? Vill du se fler bilder eller veta mer om material etc så hoppa över till En liten butiks blogg. Ha en magisk dag och en riktigt härlig helg!

1 kommentar:

marion sa...

simply adorable and so girlie, hugs, Marion

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails