Honorable Mentions and Top 3

fredag 19 oktober 2012

Gäst-DT hos Scrapfabriken!

Hey my friends!! First nothing in forever and now two postings in one day - yes, I have a post later tonight for the DigiBells bloghop. This posting will however be in Swedish as I have been asked to be a gdt for a swedish scrapbooking shop called Scrapfabriken. Lucky me right?!?! :-D

Jag har fått förmånen att gästa Scrapfabriken under en månad och det ska verkligen bli jättekul! Ett väldigt inspirerande och generöst DT-paket landade i min brevlåda i tisdags och jag kunde inte motstå att sätta tänderna i det på en gång.

Idag har jag altrat en liten ask. Pappren jag använt heter Peace, Love and Joy och Naughty and Nice. Båda pappren kommer från Simple Stories kollektion 25 days of Xmas.


På locket av asken har jag stämplat med en liten snöflinga från Gummiapan som jag sedan embossat i guld. Jag har sedan fäst en shaker över en text från Gummiapan God Jul, även den embossad i guld. I kupan har jag lagt in glitter och några små glaspärlor. Jag har dekorerat med några miniblad, röda rosor och bruna rosor. Jag har också fått plats med några vinröda halvpärlor och ett litet snöre


Här ser man asken lite från sidan. På sidorna har jag stämplat med en större snöflinga.


Det var allt för mig idag! Kika gärna in i webshopen för att se allt fint som finns där!

4 kommentarer:

hellenbell sa...

superfint!

marion sa...

Gorgeous box, hugs, Marion

Maritha sa...

Helt underbar liten ask vännen!! Julig och perfekt! =)

Kramis

Chris_P sa...

Kul! Välkommen till vårat gäng!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails