Honorable Mentions and Top 3

söndag 20 maj 2012

DT Scrappekammeret: Bretteteknik!

Idag har vi en ny utmaning på Scrappekammeret - att använda en vikningsteknik!

Denna gången är både vi i designteamet och priset sponsrat av PapirDesign och ni vet ju redan sedan tidigare att jag ÄLSKAR deras papper.... Se bara är de inte fantastiska!!



Motivet kommer från Whiff of Joy och är designat av ingen mindre än Elisabeth Bell. Jag har färglagt med mina Copics... *öva, öva*



En närbild på dekorationerna; blommor och en liten napp-charm (också en sponsringsdetalj som kommer från Korthobby)



Här kommer ytterligare en detaljbild - blommor och en klockcharm från Korthobby... Den söta texten kommer från Vilda Stamps.



Fristen är 5:e juni och jag hoppas ni vill vara med!!!

4 kommentarer:

Audhild sa...

Nydelig kort du har laget:-)

Maritha sa...

Åhhh kortet är ju ljuvligt gumman!! Vilka härliga färger du har satt ihop och det motivet är ju bara så himla fint!! =)

Ha en skön dag skruttan
Kramen

Louise sa...

Hej min lilla busa!
Oj, vad sött! Kan inte annat än att hålla med, pappren är verkligen underbara! Men det är ju ditt kort också, jag bara älskar det här motivet från Whiff of joy och jag kan se att du redan övat, övat med dina Copics :)
Vidunderligt vackert!

Kram

Åsa/asamia sa...

Å så sött kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails