Honorable Mentions and Top 3

onsdag 9 maj 2012

DT Hobbyhärvan - Mera Bildmålarna!

Idag bloggar jag ett nytt kort på Hobbyhärvan där jag använt den söta lilla Mimosa igen. Nu har hon en helt annan färgställning...



Om du klickar på bilden kommer du till inlägget och kan läsa mer om vad jag gjort. Jag passar även på att lägga in kortet till Bildmålarna Challenge- Att använda minst 3 lager papper.

Det har varit gruvligt mycket nu en period men snart kommer jag och kikar runt lite hos er! Tusen tack för att ni kikar förbi och för de kommentarer ni lämnar!!

6 kommentarer:

Louise sa...

Hej busan!
WOW! Är det ens samma stämpel? :o Så vacker även i den här färgställningen :) Underbar målning och jag faller som en sten för den fantastiska fjärilen :)

Hoppas att saker och ting lugnar ner sig snart :)

Kram

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint kort vännen!! Rosa fina färger och så himla fint med fjärilarna....=)
Kramen

Leah Ann Gast sa...

GORGEOUS!!! Love the soft, sweet pink! Hugs! Leah Ann

Pami sa...

This is gorgeous! Love the frame and the cute image! Pami x

HeleneV sa...

Vilket mysigt kort! Är så förtjust i de färger du använder! :)
Kram

Margareta sa...

Ljuvligt och läckert! tämpeln är såå fin och ditt kort helt underbart!!
Kram!
(Försökte kommentera inlägget här under - det verkade inte lyckas, men jag gillar kortet!)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails