Honorable Mentions and Top 3

tisdag 15 maj 2012

DT Hobbyhärvan - LO med Pion och Vilda!

Igår bloggade jag en LO som jag gjorde i Avesta på Hobbyhärvans blogg. Jag har använt papper från Pion och en söt liten vitsippestämpel från Vilda Stamps. Klicka gärna på bilden så kommer du till inlägget.



Lyckliga jag vann faktiskt utmaningen i Avesta med denna LO!! :-D Synd att fotot blev lite mörk när jag fotade av LOn. Det är ett foto på Storen och han har plockat just vitsipppor som han visar upp...

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint...verkligen snyggt med det upprivna runt kortet vännen,tokfint bottenpapper med fjärilar!! =)

Kramen

HeleneV sa...

Vilken härlig layout! Jag gillar hur du har rivit pappret och monterat fotot bakom, där din son kikar fram. Textstämpeln är också alldeles perfekt. Och de söta små fjärilarna. Jättefint!
Kram

Rosa A sa...

Ja den här är ju så fiiiiin! Min favvo. KRAM Rosa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails