Honorable Mentions and Top 3

tisdag 15 maj 2012

Creativica sponsrar SweScrapbook!

Ja, ni läste rätt. Creativica sponsrar SweScrapbook och det innebär i detta fall att vi är några inspiratörer som fått varsitt kit hem i brevlådan att skapa med, bland annat jag. Jag fick ett härligt kit bestående av papper från Maja Designs senaste kollektion, charms, tags, pärldekorationer från Prima, Stickles, några journalingcard, band/spets och några blommor.

Det här är den första LOn jag gjort. Alla mina alster ligger ute på Swe men jag tänkte lägga ut ett i taget här.


Närbild på en mistad blomma, en infärgad tag och en liten charm.


Närbild på ytterligare en infärgad blomma och ett journaling card, band/spets samt en av de söta pärldekorationerna från Prima.


Ett härlig och välmatchat kit - stort tack till Creativica för att jag fick förmånen att skapa med det!

Inga kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails