Honorable Mentions and Top 3

lördag 19 maj 2012

Creativica sponsrar Swe - mitt andra alster!

Creativica sponsrar SweScrapbook under maj månad. Några av inspiratöserna, bla jag, har fått kit att jobba med och så sponsrar de även en tävling som vi har. Det har ni väl inte missat?

Här kommer mitt andra alster som jag skapat med mitt kit.


Jag inspirerades av min underbara bloggvän Maritha som gjorde lite lapptäcke på ett kort för några veckor sedan. Tänkte det gick att använda på en LO också och med underbara papper från Maja Design - ja vad är då omöjligt?


Jag har färgat in de små söta tagsen som var med i kitet och dekorerat sparsamt med några pärldekorationer från Prima.

Det återstår ett alster att visa... Ett kort men det kommer lite senare... :-D Hoppas du får en härlig dag!!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Meeeeen åhhhh för den bilden gumman!! Så galet söt!! LO:n blev ju helt underbar med lapptäcket ju....duktiga du!! =)

Kramar

Sinikka sa...

Kul att titta lite genom bloggen din.....och då upptäcker man en sån underbar fin LO.
Sinikka:-D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails