Honorable Mentions and Top 3

torsdag 5 april 2012

Utmaning hos Scrapbutiken!

Jag hittade till en för mig ny butik på mässan i Avesta för någon månad sedan - Scrapbutiken! Den här månaden har de en rolig utmaning - skapa något där det finns söm, text, utstansade fjärilar och min favoritfärg (blå).

Här är mitt alster som jag skapat - ett grattiskort till två nyblivna föräldrar...



Pappren kommer från Magnolia och Maja Design. Motivet från Magnolia - färglagt med distresser...



Närbild på de vackra blommorna och texten som kommer från Vilda Stamps...



Hoppas ni alla har en underbar påskhelg! Tack för att ni kikar förbi!

9 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhhh.....så himla gulligt!! Blir så sugen att ta fram mina distresser när jag ser dina målningar....stämpeln är ju bara bedårande med! Lövly gumman!

Kramen

Louise sa...

Hej min favorit busa!
WOW! Alltså: du lyckas alltid imponera brallorna av mig men det här kortet känns liksom...exeptionellt bra! Så himla vackert :) Söt stämpel, massvis med underbara detaljer och helt fantastiskt färgläggning :)
Tildas klänning är bara så snygg!

Kram och ta hand om dig :)

Anna sa...

Vilket charmigt och fint kort!!
Massor med fina detaljer och motivet är bara sååå fint målat
Ha en fortsatt underbar helg
Kramis

Annika sa...

Åh, vilket fint kort och stämpeln var ju bara så söt! :)

Det var riktigt fint med molnen i bakgrunden.

Hoppas att du har haft en bra påsk!

Kram Annika

Primia sa...

Blomtok som jag är så blev jag ju väldigt förtjust i ditt kort.
Gillar hela upplägget på kortet och färgerna är otroligt vackra.
Roligt att du ville vara med i Scrapbutikens utmaning!

Vaktmästarn sa...

Jättefint kort, och snyggt färglagd stämpel!
Kram Outi

Angie sa...

Men vilka tjusiga kort du gör!
Jag hittade till din blogg genom en länk på fb, så ibland kikar jag in o kollar vad du gjort för fint. Jag är så impad!! Ha en bra dag! / Angelica :)

Nick sa...

Åhh så gulligt kort. Jättefina färger och stämpel bilden är bara så underbar! Snyggt färlagt. Lycka till!

Kreativa Kakan sa...

Vilket underbart vackert kort och supersnyggt färglagt.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails