Honorable Mentions and Top 3

söndag 1 april 2012

SweScrapbook layout!

Jag har glömt att visa en LO som jag gjort för SweScrapbook - där är det en teknikutmaning att använda mycket text på sitt alster...



Jag skapade en LO med ett kit som jag vann i Avesta. Kitet kom från Scrapbutiken och innehöll en massa fina papper, två stämplar, stämpeldyna och lite dekorationer. Bland annat fick jag den här fina textstämpeln:



Lit blommor och en die från Cheery Lynn...



Jag har lagt till blommorna själv och även det ustansade trädet. Det är en die från Memory Box och jag hoppas du inte missat att Mia har fått hem dies från just Memory Box till Hobbyhärvan. De är superenkla att använda och är tunna som en Spellbinder eller Magnolia die.



De här bilderna är faktiskt på mig - från min egen student... Har lovat mig själv att scrappa en BOM för pojkarna så de kan läsa om mig om det skulle hända mig något nån gång... Morbid tanke men jag tror att det är ett bra sätt att bevara mina minnen åt dem...

Hoppas ni får en fantastiskt dag!! Själv ser jag fram emot att vara ledig över påskhelgen!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Sååå härlig LO på bästa Busan!! Jag har ju en student iår igen(nåja det va 3 år sen sist) så jag ska ju göra en Lo till henne med,då är det tur jag får kolla på dina LO:s....jag är ju sååååå klen på att få till dom!! =)

Ha en skön söndag vännen
kramen

maria sa...

Va kul att scrappa sin egen student =)) Extra kul när man vunnit ett kit. Den blev ju super!!

kram

ScrapMyran sa...

Den här var verkligen skitsnygg måste jag säga!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails