Honorable Mentions and Top 3

söndag 29 april 2012

Sommarkillen!

Det är helt underbart med helg, tycker inte ni det? I Västervik har Mia på Hobbyhärvan ordnat pysselträff och det är verkligen synd att det är så långt dit. Någon gång skulle jag verkligen vilja åka dit! Idag tänkte jag bjuda på en LO som jag gjort till en skiss på SweScrapbook i måndags. Tiden går så fort så jag hinner inte riktigt med som jag vill men jag gissar ni är fler som känner igen det?
Större delen av det jag använt till denna LO fanns i ett kit som jag vann i Avesta. Kitet var ihopplockat och sponsrat av Nettans Scrapbooking 4U. Jag är så glad för de kommer till mässan i Gävle på lördagen den 5:e maj tillsammans med en massa andra företag. Det är så skönt att Gävle-mässan finns eftersom vi inte har någon pysselbutik i Gävle.
Här ser ni en närbild...
Mera närbilder....
Fotot är ett av mina favoritfoton på min äldsta son - taget när han var ca 1½ år... En riktigt gó och glá busunge... :-) Tack för att ni kikade förbi och för de kommentarer ni lämnar!! Blir själaglad!! :-D

6 kommentarer:

maria sa...

Underbar sommarkille och underbart härlig sommar Lo. Massor med fina dekos =))

Ja det är tur att Gävle mässan finns, ska bli så kul att få klämma och känna och kanske =) shoppa lite.

kram

Isabelle Linnér sa...

Så härligt somrigt med alla dessa pastellfärger.
Tycker verkligen att du ska komma till Västervik! Jag hade inte heller någon möjlighet att vara med på Mias pysselhelg, men jag kommer till Gävlemässan så då ses vi! Kram

KatarinaR sa...

Vilken härligt somrig layout!
Massor med fina detaljer att titta på och ett fint foto.
Trevlig helg!

Annika sa...

Vilken härligt kort och vilken fin somrig LO!

Jag kan verkligen hålla med dig om att tiden inte räcker till till det man vill göra! :)

Jag ser också mycket fram mot mässan i Gävle, det finns inte så många mässor runt här där jag bor (Säter). Så att det är mässor i Avesta och Gävle är ju perfekt! :)

Kram Annika

lilla jag sa...

Jättefin lo, visst är det kul att scrappa sina favoritkort :) Tack för kommentaren inne hos mig! Ha så kul på mässan, önskar att jag kunnat åkt jag med.

Hälsningar Lilla jag

Margareta sa...

O vilken UNDERBAR LO! ljuvligt mönsterpapper och såå vackert dekorerad! Det LYSER sommar om den!
Vi ses på lördag!
Kram!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails