Honorable Mentions and Top 3

onsdag 18 april 2012

Rena skär...

Jag har använt papper från Maja Design och Magnolia, några tags, en liten spets och så har jag ritat runt hela LOn med en Distress Marker. Clean and Simple helt enkelt... Och det verkade som det gick hem - jag vann andra pris!!!!! Yeay!!


Japp, idag blir det mer Avesta-LOs... Denna var till en skissutmaning...

Enda egentliga dekorationen är lite band som sitter fast i tagsen...



Jag hittade såååå söta rub ons hos Nettans när jag var i Avesta från Kaiser Kraft. Det var 4 olika kartor med massor av söta uttryck i olika typsnitt. Visst är de fina?!?



Kul att du tittade förbi idag... Jag uppskattar verkligen era besök och kommentarer!! Hoppas ni får en fin dag!!

5 kommentarer:

Louise sa...

Hej Busan :)
WOW, att du kan få till det CAS: iga så här bra! Jag suger på det ;) Underbart vackert och bilderna är fantastiska :)
Texten under fotona är ju bara så träffande också ;)

Kram

maria sa...

Så snyggt!!! Bra älskar pappret med stjärnorna, det passar ju perfekt.

Ha det gott, kram

Louise sa...

Så många fina alster du har hunnit göra sen jag tittade in sist. Bilderna på dina lo är jätte fina.
Kram Louise

Grethe sa...

Herlig LO! Fantastiske vinterbilder! Og strålende pynt!

Isabelle Linnér sa...

Vilken fin Lo:) Allt passar så bra till bilderna.
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails