Honorable Mentions and Top 3

måndag 2 april 2012

Mixed Media-försök!

Pysselbus prövar saker hon inte kan... Förra veckan var det CC på Scrapdraken och en av utmaningarna var att skapa en LO eller canvas i Mixed Media. Det är något jag aldrig gjort förr men jag har länge varit sugen på att testa metall tejp...



Ja, så blev det. Jag har klippt små bitar av metalltejp och tejpat över lite wellpapp, punchinella och chipboarddekorationer. Jag har målat över med svart akrylfärg som jag sedan torkat och så på med Inka Gold som jag torkat av det mesta av också.



En hel del metalldekorationer som också fått lite Inka Gold på...



Kul var det här så det blir säkert fler gånger.... Ha det gott och tack för titten!

8 kommentarer:

Maritha sa...

WOOOW!!! Såååå coolt gumman!! =)

Kramen

Louise sa...

Inte kan?????? Den är ju skit snygg och så läckert gjord. Älskar att se många nya detaljer som jag inte sett någon göra innan. Du har verkligen lyckast med denna.
Ha en bra dag. Kram Louise

Grethe sa...

Knallstilig!!! Denne hadde jeg virkelig sansen for! Du er så dyktig!

Yasmin sa...

Sååå kult! :) Mix media er herlig!:)Siden din ble veldig flott!:)

Pappershäxan sa...

Love It! Hur fränt som helst.

Yasmin sa...

Utrolig kul side! Det er så moro å leke seg med diverse malinger og medium!! :)

ScrapMyran sa...

Visst är det roligt! Jag är newbie själv men det som är så roligt är på nåt sätt att det inte går att misslyckas, allt blir bra och blir det inte bra så är det bara att kleta på mer =)

Sandra sa...

Hej! Det blev ju hur läckert som helst! kram!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails