Honorable Mentions and Top 3

tisdag 17 april 2012

En till Avesta-LO....

Jag fortsätter med lite obloggade LOs från Avesta och idag tänkte jag visa den här... Den är gjord till en skissutmaning.



Jag är ju helt kär i Bo Bunny-papper som bekant men det har inte blivit så mycket använt på sista tiden... Den här LOn är i alla fall gjord med BB-papper...

Några klockor utklippta och ditsatta med 3D-kuddar...



Lite snören, blommor, swirls och halvpärlor...



Min äldsta - en riktig liten grubbelgubbe... Kanppar, blommor och blingswirls...



Tack för att du kikar förbi!!! Lämna gärna ett litet spår - det uppskattar jag verkligen och så får jag chansen att kika förbi dig också... :-)

5 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Charmig och underbart vacker LO
Kramar

Maritha sa...

ÅHHHH den är ju bara sååååå himla fin!! Helt galet snygg LO!!! (Maritha...lägg nu denna på minnet) =)

Kramen

Nina sa...

vilken jätte mysig LO!

Åsa/asamia sa...

Kanonfint, gillar färger och detaljer!

Susanne sa...

Jättesnygg lo och så fint du dekorerat.... Fotot är helt underbart!!! Kramizar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails