Honorable Mentions and Top 3

fredag 20 april 2012

DT Scrappekammeret: Skriv för hand/ doodling

Idag har vi en ny utmaning på Scrappekammeret och det är att doodla eller skriva för hand på sitt alster! Att doodla betyder ungefär att rita små mönster eller krusiduller på sitt alster... typ telefonklotter... ;-)

Jag har valt att skriva på mitt alster och det har jag gjort runt hela kortet...



Motivet är en (numera) något äldre Magnolia som jag färglagt med distresser. De söta papper kommer från en Bo Bunny-serie som heter Home sweet Home. Dekorerat med div blommor, band och bling.



Hoppas du vill vara med!!! Fristen är 5:e maj kl 22:00.

3 kommentarer:

Petra sa...

Vilken trevlig blog du har och så fina kort. Här måste jag titta in igen. Tack för din kommentar hos mig.

Maritha sa...

Åhhh så himla fina färger du har satt ihop....kortet är ju bara så ljuvligt fint vännen!! =)Men så är det ju bästa Busan som gjort det...;)

Kramen

Audhild sa...

Nydelig kort, lekre farger:-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails