Honorable Mentions and Top 3

fredag 27 april 2012

DT EBW - Colors of the spring!!

Hey, hey!! I'm late - but I hear it's only fashionable :-) We have a new challenge at Elisabeth Bell's World! This time we challenge you to create something using lots of flowers and spring colors! This is what I made!
Here is a close up on cute Melinda from Whiff of Joy! She's colored usind Distress Refils.
Here is another close up - this time on my flowers...
I hade to show you this as well as I added flowersoft to Melinda's flowers...
I do hope you can find the time to join us - you have a whole month to enter and you can use any Elisabeth Bell-image you'd like. Thank's for stoping by!!

5 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Man fullständigt tappar hakan när man kommer hit du är helt makalös fantastisk på att få det till jag är så grymt imponerad av ditt skapande du är helt otrolig:) Älskar ditt kort det är hur snyggt som helst :)
Å så himla mycket snyggt du har gjort sedan sist jag hälsade på det finns ögongodis i mängder här:)

Så GLAD jag blir att du gillade mina Nåldynor håller på med annat som man också kan göra med tejp rullarna så mera återvinning är på gång:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Å vad kul att du också ska till Gävle mässan självklart så måste vi ses där :) Längtar också massor bara en vecka kvar i dag tills jag åker upp :)

Lilla Pyssel Inger sa...

Man fullständigt tappar hakan när man kommer hit du är helt makalös fantastisk på att få det till jag är så grymt imponerad av ditt skapande du är helt otrolig:) Älskar ditt kort det är hur snyggt som helst :)
Å så himla mycket snyggt du har gjort sedan sist jag hälsade på det finns ögongodis i mängder här:)

Så GLAD jag blir att du gillade mina Nåldynor håller på med annat som man också kan göra med tejp rullarna så mera återvinning är på gång:)

Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg :)

Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Å vad kul att du också ska till Gävle mässan självklart så måste vi ses där :) Längtar också massor bara en vecka kvar i dag tills jag åker upp :)

nina sa...

vilket härligt somrigt kort!

CraftinGranny sa...

Beautiful card Pysselbus! I love all the gorgeous details and embellies. Thanks so much for stopping by and your very sweet and kind comment. Will definitely be playing along again this month. "Hugs"

Åsa/asamia sa...

Ännu ett vackert kort!
Du kan du Linda ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails