Honorable Mentions and Top 3

lördag 28 april 2012

Bilmålarnas söta Mimosa!

Idag tänkte jag visa ett kort som jag gjort med mestadels material från Hobbyhärvan. Det är en lift av Danielle Flanders inne på SweScrapbook som är basen i kortet och jag har gjort det till en utmaning på Bildmålarna Challenge där det är en BINGO-utmaning. Sånna gillar jag verkligen! :-) Jag har använt nedersta raden: ribbon, charm, swirl.
Här är en närbild på söta Mimosa...
Jag var ju bara tvungen att visa det här också... Lite blommor, en Magnolia-swirl och en söt fjärilscharm.
Tack för att ni kikade förbi och för alla snälla kommentarer ni lämnar *glad* - det värmer så och jag värdesätter det verkligen!

5 kommentarer:

Louise sa...

Hej Busan!
Vilket underbart kort du gjort igen! Jag bara älskar dessa fantastiska våriga skapelser som påminner om att sommaren snart är här :) Gudomlig målning också!
Kram!

Kreativa Kakan sa...

Söt, fjärilarna var snyggt till och äpplena ser smaskiga ut.

Åsa/asamia sa...

Å så sött kort, och en söt stämpel!
Längtar tills vi ses på mässan.
Kram

Maritha sa...

TOKSÖTT kort!! Härliga färger du har valt...Så himla fint målat! =)

Kramen damen

Lena Katrine sa...

Nydelig og flott kort!!! Takk for at du deltar på Bildmålarnas bingo utfordring denne gangen!
Klem, Lena Katrine

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails