Honorable Mentions and Top 3

lördag 14 april 2012

Alster från Avesta!

Idag tänkte jag visa en LO jag gjorde i Avesta.... Jag skrällde till och gjorde faktiskt inte ett enda kort! Det ni!!

Här är en av de LOs som jag gjorde...



Utmaningen gick bland annat ut på att kleta och kladda :-D Och kan ni gissa - jag vann!!! Andra pris!!! Jippeeey!! Jag fick ett jättefint kit från Nettans Scrapbooking och de kommer till mässan här i Gävle den 5:e maj. Jag ser verkligen fram emot den mässan - vi har ju inte pysselbutiker här i Gävle!

Pappren är spillbitar från tidigare års tävlingskit i Avesta (ja, de kom faktiskt till användning!!) och wellpappcirkeln och de små söta fjärilarna från Petaloo kan ni hitta hos Hobbyhärvan.

Närbild på ena hörnet...



Mera närbild... Stämplar lite på LOn...



Närbild på tegelväggen - skapat av gesso och lite färg...



Hoppas ni har en fin lördag!! Själv sitter jag och väntar på att få se Brynäs ett steg närmare SM-guld i hockey!

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Din LO är underbart med allt sitt kladd, och jag förstår att du vann - GRATTIS än en gång!
Nu håller vi tummarna för att Brynäs får ta SM-guld hemma i Gävle idag.
Vi ses nästa lördag, och sen på mässan förstås.
Kramar

Kreativa Kakan sa...

Det var ett snyggt kladdande tycker jag :-). Wellpappen är pricken över i't, gjorde sig riktigt bra bland färgerna.
Tack för alla de snälla orden hos mig!! Mycket av det man gör är ju för att man själv tycker det är kul, men det förhöjer verkligen dagen när någon skriver en uppskattande rad. Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails