Honorable Mentions and Top 3

måndag 19 mars 2012

Måndagsskiss på Swe!

När jag var i Avesta hade jag turen att vinna några av de utmaningar som hölls under helgen och idag har jag skapat med en av vinsterna. Jag fick ett jättefint kit av Scrapbutiken i Linköping som jag satte mig med i veckan som gått bara för jag behövde ladda batterierna. Jag har följt Helenes härliga måndagsskiss inne på SweScrapbook så du kan även se min LO där.



En närbild... Har använt en cirkelskärare från Martha Stewart för att skära ut de härliga detaljerna ur ett av Maja-pappren.



Ytterligare en närbild... Tyckte den stora Prima-blomman passade perfekt i färg men de små har fått sig några duschar med Glimmer Mist i olika nyanser för att passa.



Vad som ingick i kitet? Pappren som jag använt från Bo Bunny och Maja Design (och några till), några cardstock, ett par blommor (dock inte dessa som är privata), band/spetsar, den söta blad/gräs-stämpeln som jag stämplat med på ena kanten samt en liten stämpeldyna i blått (den jag använt för att stämpla med). Kan ha varit något mer också... :-) Jag kände att jag ville göra en LO med min vinst eftersom jag vann med en LO... :-) Ni ska få se den här snart...

Jag hade turen att vinna ytterligare ett kit från just Scrapbutiken när jag var i Avesta men den LO kommer att visas först nästa torsdag... Hoppas ni kikar förbi då igen!

Hoppas ni alla får en fin dag!

1 kommentar:

KatarinaR sa...

Vilken härligt fin layout! Gillar färgerna massor!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails