Honorable Mentions and Top 3

onsdag 14 mars 2012

Kortonsdag med Mo Manning!

(Scroll down for English)

Idag har vi en ny skiss på SweScrapbook som jag tolkat så här:



Motivet är en digi från Mo Manning och pappren är compliments of Inkido - från deras senaste underbara kollektion!



Dekorationer är lite band, spets och blommor.

Kortet fick en kollega till mig som gick i pension för ett par veckor sedan... Saknar henne verkligen!

Ha en underbar dag!

I've made this card for a co-worker who is retiring. I will miss her dearly and I hope she likes her card. The image is a digital from Mo Manning and it fits the challenge at Mo Mannings Challenge blog - use something new as this is a new image to me. Papers are from Inkido.

Have a great day and thank's for stopping by!

10 kommentarer:

Elaine L. sa...

What a beautiful, sweet card! You've colored the image so nicely, and your flowers, papers, and lace are perfect with this image! Glad you shared it with us in Mo's Challenge.

Desirée-ScrapDees sa...

oh how really lovely, great colours too!

Maritha sa...

Åhhhh sikcet litet myskort!! Underbara papper och jag bara älskar det där motivet!! =) Toppen Busan!!

Kramis

Louise sa...

Hej Linda!
AUW, vilket gulligt äldre par! Det är ju precis såhär jag ser framför mig att Johan och jag kommer vara tillsammans på äldre dar ;)
Och du! Färgläggningen är urläcker, precis som pappren :)

Jag är ledsen att mina besök här är så få! Men jag lovar: jag älskar fortfarande att komma in hit :)

Kram

Rosa sa...

Vilket fint kort och härlig stämpel!
KRAM från "sambon" :-)

Majsan sa...

ÅÅh vilket härligt kort, såå snyggt dekorerad och stämpelmotivet är ju helt underbar :)

KRAM MAJSAN

Audhild sa...

Herlig kort:-)

Iulia sa...

Wonderful card! Your coloring looks like painting to me:) Awesome !
Thanks for sharing it with us at Mo's!
Hugs, Iulia

Susanne sa...

Vilket härligt kort och så underbart fint du målat Digisen.... Ha en fin dag!!! Kramizar

mhlcards sa...

Härligt kort och underbart färglagt! Tack för senast och jag hoppas att vi ses snart igen.

Kram Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails