Honorable Mentions and Top 3

fredag 23 mars 2012

DT Hobbyhärvan - Glad Påsk!!

Idag bloggar jag hos Hobbyhärvan... Klicka på bilden så kommer du dit...



Jag har bara använt cardstock till det här kortet... Den söta lilla påskkycklingen kommer från Reprint och den har jag embossad i svart och sedan färgat in bakgrunden i gult. Klicka gärna på bilden så kommer du till Hobbyhärvan och kan läsa mer om kortet.

Hoppas ni får en fin kväll! Själv ska jag gå och fredagsmysa med mina barn om en liten stund...

3 kommentarer:

Vaktmästarn sa...

Jättefint annorlunda påskkort! Och din LO från förra inlägget är fantastiskt. Så snygg!!!
Kram Outi

Cornelia sa...

Stilrent, snyggt och väldigt mycket påsk!

Åsa/asamia sa...

Stilrent och snyggt kort! Ovanligt med de få detaljerna för att vara du ;0)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails