Honorable Mentions and Top 3

lördag 31 mars 2012

A birthday card for a 50 yr old!

Today I have a a birthday card to show you! It's for a guy turning 50 who loves cooking, golfing and the swedish hockey team Djurgården.

I used the sketch from Sketchy Colors but I flipped it around and changed the size of the elements a bit. This is what I did...


I used the an image from Phunny Face called "Grillkungen" (King of BBQ). Must say that the service at Phunny Face is great! Quick delivery and very serviceminded. Here is a close up on the hunk...


I realized that my little golfer charm had turned on the main pic so here is a close up...



The papers are from Bo Bunny, but different collections. I just adore Bo Bunny for their use of colors... Don't you?

Hope you will have a great day and a fabby weekend as well!

5 kommentarer:

Maritha sa...

Ett riktigt härligt karl-kort!! Snyggt och lagomt dekorerat...alltid en kont att göra kort till karlar! Men proff-busan fixar ju allt hon! ;)

Kramen vännen

Lilla Pyssel Inger sa...

Alltid lika trevligt och inspirerande att titta in hos dig:) Vilket helt underbart läckert kort:) Å vilka färger så himla snyggt jag gillar det grymt mycket :) Du är mycket duktig och inspirerande :)

Om jag någon gång kan inspirera dig att lifta mig så blir jag SUPER GLAD det ser jag som ett mycket STORT KOMPLIMANG ska du veta :)

Tusen tack snälla du för mycket trevligt besök i min blogg och dina ord om mina korgar :)
Alla dina snälla ord tar jag och gömmer och vårdar ömt i mitt hjärta ♥

Hoppas att din lördag och helg blir mycket trevligt :)

STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

Åsa/asamia sa...

Läckert kort till en karl.
Hoppas allt är bra med dig och er.
Hörs av snart, hoppas jag.
Hoppas du får en fin kväll,
Kram

Maya sa...

Så stilig kort, Linda!
Herlige farger, stilig motiv som er flott fargelagt!
Takk for at du deltar hos SC,
klem fra Maya

Lilla Pyssel Inger sa...

Jättesnällt av dig att lämna spår hos Nettan om min bokask blev jätteglad :)

Ha en riktig bra och trevlig söndag och var rädd om dig :)

Många STORA KRAMAR från din lilla vän Inger ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails