Honorable Mentions and Top 3

torsdag 22 mars 2012

Bingo-LO....

Det här är mitt andra inlägg för dagen... Jag har gjort en LO efter en bingoutmaning hos Scrapdraken - min rad är distresser, mist, mask, spets och charm. Så här blev det:



Till den här LOn har jag använt en vit cardstock som bas och sedan använt en splasch-mask och färgat in några splaschar med distressdynor och inking tool. Jag har skvätt lite stänk med en ljus glimmer mist.




Pappren är diverse spill från Magnolia och Maja Design som passade just till det här projektet. Fotot av pojkarna är från i försomras när de lekte i standkanten nedanför Anderssjöfallet i Hamra. En helt ljuvlig dag!

Jag har gjort en liten vimpelrad och lagt en bit snöre som fäste för dem. En liten fjärilscharm för att skapa lite extra sommarkänsla.



Ha en underbar kväll!! Lämna gärna en kommentar innan du hoppar vidare...

3 kommentarer:

MezzaNotte sa...

Vilken fin LO. Giller verkligen det blåa splashiga....

Tack rara du för din kommentar inne hos mig.

Kram Katja

Sandra sa...

Så fin LO! Jag älskar när man vågar splascha lite färg! Det ser så härligt ut! Härligt foto! kram

Cornelia sa...

Kan bara hålla med ovanstående skribenter... det blå splaschet GÖR verkligen den här LO-n. Men fotot är också i sig helt super och detaljerna med snöret, molnmönstret på pappret och helheten... ja... vad säger man? Perfekt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails