Honorable Mentions and Top 3

torsdag 15 mars 2012

Avesta-LO med Vilda!

I helgen har jag myst på träffen i Avesta tillsammans med många vänner! På lördagen kan man beställa ett särskilt tävlingskit och då får man ett bla ett stämpelkit från Vilda Stamps. Denna gång var det massa söta motiv och jag som verkligen var inne i ett LO-stim i helgen körde på med det till kit-tävlingen.



Allt material kommer från kitet - man får inte använda något annat utom papper att stämpla på, färgläggningsprodukter, stansar etc. Jag har stansat ut ett alfabet som jag lånat av Margareta - tusen tack för lånet!!

Närbild på en av fiskarna i stämpelkitet. Har lagt lite luftbubblor med Glossy Accent.



Ännu en närbild...



Riktigt nöjd blev jag med denna LO faktiskt, härligt glad och somrig!

Tack för att ni kikade förbi idag! Lämna gärna en kommentar så jag vet att ni varit här - det blir jag så glad för!! Imorgon är det dags för release på Elisabeth Bells nya motiv så jag hoppas ni tittar förbi igen!

4 kommentarer:

Maritha sa...

MEN SCRAP O´HOJ!! Det är ju bara helt galet fint ju gumman!! Såååå underbart inspirerande att se dina Lo:s!!! =)

Kramen till dej

Margareta sa...

Ja visst hade du anledning att vara nöjd med den!! Helt ljuvlig!

Sandra sa...

Hej! Vilken härlig somrig LO! Underbar! kram

maria sa...

Så himla läcker layout. Full pott på denna =))

Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails