Honorable Mentions and Top 3

måndag 6 februari 2012

Skiss på Swe - Original Me! *uppdaterad*

Idag har jag tolkat Annikas galet inspirerande skiss på Swe!!



Jag har gjort något som är väldigt ovanligt för mig... Jag har inte använt något mönsterpapper... :-) Istället har jag använt ett vitt cardstock som jag har färgat in kanterna på lite grand med distressdyna vintage photo. På cardstocket har jag sedan lagt en mask och färgat in den "murade" bakgrunden med flera olika distressdynor.



Jag har tagit samma kort men ett antal svartvita och ett i färg. Blommorna kommer från en gammal Primaförpackning... Knappar och "platta" blommor är något som legat här hemma länge i väntan på att få användas.



För ovanlighetens skull har jag faktiskt scrappat en bild på mig själv - hade tänkt att på sikt få ihop en BOM... Vi får väl se - jag flyr ju alltid kameran så det kan ju bli svårt... :-)
Ha det gott!

5 kommentarer:

maria sa...

Den blev ju supersnygg!! Härliga färger oxå. Kul med bilder på dig, jag är så dålig på at scrappa mig själv.

Kram

Maritha sa...

Åhhhhh men hur jä*** snygg va nu inte denna LO då!!!????? man tappar ju hakan helt.....måste börja ha hakskydd om jag ska in på din sida!! =)

Kramen

Eva J sa...

Så himla snyggt, läckert med orange och att blanda svartvita foton med ett i färg.
Ha det gott
Kram

EvasCrap sa...

Wow!! Helt toksnygg LO!! Gillar hela upplägget och hur läckert som helst med de svartvita fotona och ett i färg:)
Kram/ Eva

Åsa/asamia sa...

Kanonfint, och sååå fint utan mönstrat! Gillar det här kortet av dig.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails