Honorable Mentions and Top 3

tisdag 21 februari 2012

Skiss på Swe med Pion Design!

Igår hade Helene ritat en superrolig skiss på SweScrapbook och jag visade min första tolkning av skissen igår. Idag tänkte jag visa den andra tolkningen jag gjort...

Jag har bara använt papper från Pions kollektion "Från Minnenas Atelje"...



Även dekorationerna är klippta ur pappren... Ja, inte halvpärlorna förstås... ;-)



Närbild på den andra hörnan....



Alla texter är också klippta från pappren...

Hoppa gärna in och kika hur de andra tjejerna tolkat skissen!

4 kommentarer:

Mia sa...

Meen ååhhh, vad fin.
Super.

Maritha sa...

Åhhhhhh sååååå fiiiiint!!!! =)Underbar LO gumman!

Kramen

*Vicki* sa...

Really stunning layout Linda!! WOW!!

Annika sa...

Jättefin LO, så mycket fina detaljer - jag kan titta hur länge som helst! :)

Kram Annika

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails