Honorable Mentions and Top 3

tisdag 28 februari 2012

Skiss på Swe - Liten Linda!

Idag ska jag visa en LO som jag gjorde till en skissutmaning på SweScrapbook för ett par veckor sedan. Har bara inte hunnit med att lägga ut den än... :-)

Här var det meningen att det skulle bli en riktigt 70-tals LO... Jag har nämligen satt upp som mål för mig själv att scrappa en skiss per månad till min BOM. Denna gång blev det en bebis-LO på mig...



Närbild.... Jag har tagit en mask och inkat sifforna "1978" efter varandra eftersom det är året jag är född. Fotot har fått en fotomatta av säckväv - det var ju rätt poppis med vävtapeter...



Det här är egentligen inte alls mina färger att jobba i men det gav en kul effekt till fotot... Bakgrunden har jag målat med gesso och modeling paste samt gul akrylfärg. Pappren kommer från DCWV.



Ha en härlig dag och missa inte min blogcandy! Imorgon drar jag vinnaren! Klicka på bilden i sidebaren så kommer du till rätt inlägg.

2 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh den är ju heeeelt perfekt ju!! Färgerna passar ju kortet och hela LO:n är ju bara toppen!! =)

Kramen

*Vicki* sa...

Oh Linda!! Your scrapbook pages are totally adorable!! Good for you on getting these memories preserved! HUGS

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails