Honorable Mentions and Top 3

tisdag 7 februari 2012

Röd/rosa altrad ask med Pion Design!

Jag vet inte alls vad jag gett mig in på :-) men jag anmälde mig til Anonyme Timglaset på Anonyme Scrappere. Första utmaningen var att skapa något i rött/rosa och jag har gjort detta:



Jag altrade en hjärtformad ask som jag ska ge till min make på lördag när vi firar vår6-åriga bröllopsdag. Han ger inte mycket för pyssel men godis går alltid hem... Asken är en sån där ask från Aroma fylld med gelehjärtan...



Närbild på motivet som är taget från ett av Pion-pappren. Har blandat lite brads, blommor och en tag som dekoration och runt locket har jag limmat fast en spets. Några utklippta fjärilar och så en massa Stickles Stardust...



Ha en härlig kväll!!!

5 kommentarer:

Sandra sa...

Gratulerer med 6års bryllupsdag!! Utrolig fin boks.

Smil fra Sandra :)

Maritha sa...

Grattis till eran bröllopsdag!! =)

MUMS för asken....=)

Kramen

Maya sa...

Så lekker gaveeske!!
Gratulerer med bryllupsdagen!

Sivic sa...

Nydelig!! Gratulerer med bryllupsdagen!!
Ser vi har brukt samme motiv på utfordringen, arket fra Pion er nydelig!!

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 1 av Anonyme Timeglass: Nydelig boks du har laget! Lykke til, vi gleder oss til å se hva du lager til de 3 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails