Honorable Mentions and Top 3

fredag 10 februari 2012

Mera alter med Pion Design!

Idag blev det lite stressigt att hinna med utmaningen på Anonyme Timglaset på Anonyme Scrappere. Denna gång var utmaningen att göra något runt/ovalt/hjärtformat... Det misssade jag - läste bara att det skulle vara Valentin/kärlek så jag gjorde ett jättefint kort, men det får ni se en annan dag... Jag snabbaltrade denna ask istället:



Papper från Pion Design, fjärilarna är Martha Stewart och så lite blommor och bling.



Nu ska jag sätta mig och mysa med min nyblivna 5-åring och titta på Wild Kids - Ha en härlig!!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh så underbar ask du gjort....så fina papper oxå!! =)

Kramen

*Vicki* sa...

Wow Linda!! This is such a gorgeous and elegant box hun!! HUGS

Anja's KortKreasjoner sa...

Tusen takk for at du deltar i NR 2 "Form" oppgaven til Anonyme Timeglass. Nydelig boks du har laget! Riktig lykke til, gleder oss til å se hva du lager til de 2 neste utfordringene også :)
Klem fra Anja

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails