Honorable Mentions and Top 3

onsdag 29 februari 2012

Let's Party - Blogcandy!!!

This post will stay on top until 29th February - Please scroll down for newer posts!

As you might know I have a lot to celebrate... My counter has just passed
15 000 visitors - how great is that!?! Also I have a long overdue second blogaversary to catch up with as well!!

This is what's up for grabs:

Blogcandy 2

Some of the contents are
- Images from
- Stampavie
- Bildmålarna
- Sweet Pea Stamps
- Echo Park 6*6 paper pad
- Flowers
- Pins
- Ribbons and Lace

I also have two smaller prizes up for grabs as a little consolation... One contains two Mini Magnolias and the second one has one Mini Magnolia image.

This are my terms for participating in my candy:

- Put this image in your sidebar with a link to my blog
- Leave your name and link as a comment to this post and please post ONLY once
- Become a follower of my blog IF you like what you see - it's optional as I don't want a lot of "candy followers"
- Keep you fingers crossed
- I will send the prize world wide so anyone can participate
- Winner will be drawn by random on February 29th


Best of luck to every one!!!

65 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Hej Linda!
Först ut verkar det som ;-) det är klart jag vill vara med och fira med dig!
Har länkat i min sidebar och följare är jag ju redan!
Trevlig helg!
Kramar Ann-Charlotte

*Vicki* sa...

Hellow sweetie!! You do have so much to celebrate hun!! Happy blogaversary and congrats on your hits!! :) Love following you!! Putting this up in my sidebar today! HUGS

sofiutane sa...

Grattis till alla besökarna! Självklart vill man vara med och fira och ha chansen att vinna. Håller tummarna!

Linda sa...

Jeg vil jo være med Linda, en lekker candy :)
Og reklame i min blogg har du jo bestandig kjære kammerpike ;)

God helg, klem

Annelie sa...

Grattis Linda!!
Självklart vill jag vara med & fira - wow vilken toppencandy du har plockat ihop!
Länkat & klart, sätter mig & håller tummarna nu :)
Kram Annelie

Ziro sa...

Oj vad många besökare! Grattis! Jag vill gärna vara med på din fina candy. Jag har lagt upp bild och länk i sidan på min blogg.

Crea Astrid sa...

Wowwww, what a beautiful candy. Thank you so much for the chance to win.

Nice weekend.

Hugs Astrid.
http://creaastrid.blogspot.com/

Maritha sa...

YEEEEEY grattis till så många besökare gumman!! =)

Jag VILL gärna VINNA!!! hi hi
Jag har just nu problem att ladda upp i min sidebar....men jag får fnula på det!
Dumma blogger säger att jag måste KÖPA mer plats..??

Massor av kramar

Wenche sa...

Flott candy. Ha en super helg.

Annika sa...

Vad roligt att jag hittade hit, vad mycket fint du gör! :)

Jag har länkat till din blogg i min sidebar och jag har blivit följare - för här kommer jag att kika in igen. ;)

Superläcker candy, jag håller tummarna! :)

/Annika

Anna sa...

Grattis Linda! Klart man vill fira!! Du kanske vill fira hos mig :) Är följare sen tidigare och har nu länkat i min sidebar. :)
Kramis

Åsa/asamia sa...

Grattis till alla besökare, inte så konstigt med tanke på alla fina alster du visar oss ;0)
Kram

gila sa...

Hallo Linda,
was für ein tolles Candy, danke für die Chance, ich komm gern auf Deinen Blog, Deine karten sind so wunderschön
lg gila

http://gilashandarbeitenundbasteleien.blogspot.com/

Eva J sa...

Hej Linda! Självklart vill jag vara med och fira, har lagt till mig som följare även om jag är inne här varje dag ändå och kikar. Har skrivit om det i både ett inlägg och i sidebaren. Jag är så stolt över min duktiga Dt-kompis. Stort grattis
Kramar Eva

Eva sa...

Grattis till alla besökare! Härligt läcker candy och hoppas på turen att vinna!
Blivit följare och länkat din sida. Besöker dej gärna igen!

//Eva W

Mia sa...

Hej Linda
Jag vill INTE vara med i din candy, jag vill bara säga Grattis till alla besökare, som är helt förståligt så mycket fint som du gör.
GRATTIS igen,Mia

Cissi sa...

Grattis till alla besökare.
Tänk vad många härliga bloggar man hittar när man är med i candys.

alethea sa...

Fabulous candy Linda!!! Thanks for the chance to win!!! And yes I love candy:) Hugsxx

EmmaB sa...

Vilket härligt blogcandy! :)
Jag har länkat till dig från min sidebar och håller tummarna :)
ha det fint!
Emma

Cattiegirl sa...

Jättegrattis till alla besök!
Jag följer å har länkat fr min sidebar!
Kram
//Cattie

Mary Lou sa...

Hi sweet friend~~Wow many visitors and anniversary time--how kind of you to celebrate with us:)
Happiness always
Love
Mary Lou

Johanna sa...

Grattis till alla besökare, jag vill gärna vara med och fira. Har lagt bilden i sibaren och länkat tillbaka.

Ha det fint!! =)

Nina sa...

Hvilken flott candy - takk for en sjanse til å vinne denne!
Jeg har lagt den inn på side-bar på bloggen min

:-) Nina

PS - jeg har også en blogg-candy om du vil være med


http://ninashobby.blogspot.com

HildeM - Lykkelig med liten sa...

Gratulerer så masse ♥

Jeg er gjerne med i den fine candyen, og har postet i sidebaren min!

Krysser scrappefingrene!

Klem

Rosalee sa...

Hi there Lina. Wonderful blog you have here. Fabulous giveaway to celebrate. Someone is going to be so lucky. I've linked your giveaway to my sidebar and I'm a new follower. Thanks for the wonderful chance
Hugs, Rosalee

http://rosaleescrap.blogspot.com/

Vaktmästarn sa...

Grattis till det stora antalet besökare! Jag är gärna med på din candy och har länkat från:
http://pappersgalen.blogspot.com/

Nu ska jag se mig om hos dig. Det här med "candy-annonser" är ett så härligt slumpmässigt sätt att hitta nya bloggar:)

Kram, Outi

xxsquigglesxx sa...

Thanks for the chance to win! I have added your candy to my blog candy page on my site here

xxsquigglesxx(at)gmail(dot)com

Annette sa...

Grattis till all välförtjänta besök hos dig!
Jag håller tummarna att den läckra vinsten skickas hem till mig ;)
Självklart har jag länkat i min sidebar!
Kram

Sivic sa...

Gratulerer med 15 tusen besøkende!!
Blir gjerne med i trekningen om den flotte blogcandyen din jeg også : )

Kreativa Kakan sa...

Oj vad mycket fint, tar gärna chansen att dessa saker flyttar hem till mig. Nu ska jag titta runt lite på din blogg.

Kaffesugen Scrappare sa...

Grattis till alla dina besök! Inte konstigt när du har en sådan fin blogg och skapar sååå fint. Har blivit en följare o kommer följa den med spänning :)
Håller nu tummarna och länkat i min sidbar.
Ha det gott. Kram fr en Kaffesugen Scrappare.

Edel sa...

Lovely giveaway, dear! Thank you a LOT for a chance to win!)
I`m your follower and put the link on the sidebar!
http://edelmiracle.blogspot.com/

MirreP sa...

Hej!
Hittade din underbara blogg via en tråd på facebook. Har nu blivit följare och länkat från min sidebar.
http://mirrescrap.blogspot.com/
Hoppas nu på tur så jag vinner din härliga candy.

Kram Mirre

maria sa...

Det här vill jag ju inte missa.
Va gulligt av dig att fira med oss. Nu håller jag tummarna sådär lagomt hårt.

kram

Crie Artezzanato sa...

Hi..

My name is Val Rodrigues and I am from Brazil .

I am your follower - crie artezzanato

I shared this link on my blog (side bar) www.crieartezzanato.blogspot.com

Thanks for the opportunity to win this lovely candy.

Hugs .
crieartezzanato@yahoo.com.br

Elin sa...

En flott candy. Jeg deltar gjerne :)

Anonym sa...

vill jättegärna vara med på en lott i dragningen.. Hälsningar Ewa. kisse70@yahoo.se

cardsbyann sa...

Congratulations on your followers and Blogoversary!!! Thank you for the chance to win your wonderful candy!
-Ann M
http://cardsbyann.wordpress.com/

Neha Jain sa...

congratulations
this is neha from india
thanks for chance to win
m ur new follower
and also i posted the candy on sidbar
Steps Towards Crafting

WencheP sa...

Så herlig blogcandy, jeg blir gjerne med. Er følger og jeg har linket i bloggen min!

God helg!

-Wenche

Стю sa...

wHAT A GREAT CANDY, i'd like to join!
http://nastitascrap.blogspot.com/

Lexi sa...

Here for the blog hop but would love to join your blog candy as well!

I'm your newest follower. :)

Also put your candy on my side bar.

Thank you!

http://lexilovecrafts.blogspot.com/

Jenn Zeeb sa...

What great candy, I have my fingers crossed. Posted a link on my blog, and am a follower.

Jenn Zeeb
Stamplified.blogspot.com

Mary Lou sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Antonella sa...

ciao
many thanks for the opportunity
Ciao Antonella from Italy

bittan sa...

Grattis !
Satt mig som följare av din fina blogg.
bittan4@gmail.com

riliska sa...

Fantastic candy! Thanks for the chance! Love the stamps a lot!
I am a follower.
I linked it on sidebar
http://riliska.blogspot.com/
Hugs. Riliska

Manu sa...

This is a great candy!! I love your blog, your works are great! thanks for the chance to win, hugs from Italy!

Marit sa...

Vil gjerne være med på bloggcandyen din - gratulerer så mye :) Har også lagt meg til som følger for her var det mye flott. Kortet med Rapunzel var utrolig fint og den blå LOen likte jeg veldig godt :)
Har også en bloggcandy i min blogg om du vil være med :)
Ha en fin dag!

Luanne sa...

Hi Linda, I would love to celebrate with you. I posted your giveaway on my sidebar. Thanks for the chance to win.


Luanne
http://craftersreference.blogspot.com
craftersreference at gmail dot com

Gittans Pysselsida sa...

Grattis till alla besökare..klart jag vill vara med och fira.
Följare är jag sen förut.....har länkat i min sidebar.
Kram Inga

Märtis sa...

Grattis! Vilken härlig blogcandy. Har lagt mig som följare för denna blogg vill jag se mer av :D Jag har även länkat med bild i min sidebar. Nu hoppas jag bara på turen :D
http://www.ruusresidenset.se

Heike's Creativeplace sa...

Wow, what a wonderful Blogcandy. Thanks for the chance to win, i've linked you on my sidebar and i'm a follower.....

Hugs
Heike

nina sa...

Jag är jätte gärna med och firar.
Följare var jag redan och din bild samt länk finns i min blogg.

Ina Emilie sa...

Klart jeg vil være med på denne :) Har lagt meg til som følger, og lagt deg til i min bloggliste. Det ligger også bilde og link til candyen i min blogg :)

Jonna sa...

Kul att hitta en ny inspirationskälla!!!
Blivit följare och länkar från min blogg :)
Håller tummarna och hoppas på tur...

Desirée-ScrapDees sa...

congrats! Can i take a chance for this supercady? I have put a link on my blog afcourse, how excited!

Annelies sa...

Congrats on so many hits! I'm following and there's a link in my sidebar . Thanks for a chance to win such great candy! Greetings from Belgium, Annelies

Jezz79 sa...

Grattis till alla besökare, du har en fin blogg!! Tar gärna chansen att vinna detta fina candy!!
Trevlig Helg/Jessica

Melanie sa...

Hey Linda,

I love your cards... They're just great! I became a follower of your blog and though I could join in the fun as well here.

Here's my blog: http://creative-world-of-melanie.blogspot.com/

Hugs,
Melanie

ellen.fossli sa...

Åååå, så spennende <3 Dette er moro :) Nå krysser jeg fingre og tær for denne nydelige candyen :) Tenk å vinne en gang :)
Følger deg gjerne for her var det masse nydelig <3<3
Lagt candyen inn i sidebaren min. Nå er det bare å vente. En gang må en jo vinne....thihi....

Masse lykke til med de neste 15 000 sidevisningene <3 <3 Jeg kommer garantert til å være flere av de :)

Isabelle sa...

Så mycket fint du gör:) Kommer titta in ofta hos dig och även på det du gör för Hobbyhärvan. Kul att du tittat in hos mig och tack för den fina kommentaren! Nu är jag följare och bild upplagd på min blogg.
Kram

Isabelle sa...

Så mycket fint du gör:) Kommer titta in ofta hos dig och även på det du gör för Hobbyhärvan. Kul att du tittat in hos mig och tack för den fina kommentaren! Nu är jag följare och bild upplagd på min blogg.
Kram

Sandra sa...

Hej Linda! Jag är en följare sedan en tid tillbaka och har nu länkat din bild i min blogg! Grattis till 15 000 besökare!! kram Sandra

Therese sa...

Gratulerer så mye! Må selvfølgelig være med i den flotte candyen her. Har lagt til bildet og link i sidebaren min :)

Klem Therese

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails