Honorable Mentions and Top 3

måndag 20 februari 2012

DT Scrappekammeret Tema BARN!

Idag har vi en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång har vi tema barn! Jag har kombinerat denna utmaning med skissen som finns på SweScrapbook idag, signerad Helene. Faktiskt har jag gjort två tolkningar på Helenes skiss men ni får se den andra imorgon... ;-)

På Scrappekammeret är vi sponsrade av KortHobby så all metall på LOn kommer från dem - visst är det roliga och annorlunda metallprylar än man kan få tag i här hemma....



Jag har använt papper från Maja Design och Inkido. Den söta blomman är Prima.



Mera detaljbilder...



Ett litet journalinghjärta...



Jag har också kladdat en del med gesso.... Hoppas ni kan bli med på Scrappekammerets utmaning denna gång - fristen är 5:e mars kl 22!

3 kommentarer:

Audhild sa...

Nydelig LO du har laget :-) Så søtt bildet var!

Maritha sa...

MEEEEN DRIVER DU MED MEJ........det är ju såååå himla fint så jag smäller av!! =) Härliga LO och härliga du!! ;)

Kramen

riliska sa...

Oh, what a cute page! The photo is fantastic!! Great embellishments!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails