Honorable Mentions and Top 3

onsdag 11 januari 2012

Kortonsdag med Mo Manning!

Idag är det en ny kortskiss på SweScrapbook och denna gången är den ritad av Hanna/Hannahoj. Jag brukar oftast följa skisser ganska slaviskt men denna gång har jag tolkat lite friare...



Jag har använt ett digimotiv från Mo Manning. Jag såg att Åsa/asamia köpt denna så jag kunde inte låta bli att klicka hem ett ex jag också... :-P Visst är den söt! Har skrivit ut den med en ljusgrå färg så den blir superblek - ganska trixigt att färglägga men kul också! Kräver lite mer övning som ni kan se...



Papper från Inkido, lite band, blommor och Pearl Maker.

Hoppas ni har en fin dag! Själv sitter jag och sliter med bokslut... Men snart är det lördag!!!!

PS MISSA INTE ATT HOBBYHÄRVAN HAR EN "FACEBOOKCANDY" - gå in på Facebook och sök fram Hobbyhärvan, klicka på gilla och läs mer!!

4 kommentarer:

Maritha sa...

Så galet gulligt!! Blev ju ursnyggt och ascoolt med den målningen!! WOOWSER!! det måste jag nog testa nån gång! =)

Massor av kramar till dej

Ann-Charlotte's blogg sa...

Mysigt julkort i jätte fina färger.
Jag är dålig med att ta hem digi stämplar...
Tittat runt och som vanligt finns det fantastiska alster du skapat.
Själv tog jag lite ledigt från pysslet och bloggen över helgerna,
nu är det jätte roligt att sätta gång igen :-)
God forsättning på 2012 och
Trevlig helg!
Kramisar Ann-Charlotte

Sandra sa...

Så fint kort! Jo, visst är det svårt att måla utan stämplarnas linjer, jag har också försökt. Men jag tycker du lyckades väldigt bra! kram Sandra

Åsa/asamia sa...

Å nu ser jag hur det blir när du målat dem på det viset du pratade om igår. Vad kul!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails