Honorable Mentions and Top 3

måndag 23 januari 2012

En Vilda-värld från Avesta!

Jag har faktiskt glömt att visa mitt kort som jag gjorde till kit-utmaningen i Avesta i höstas. Kortet hamnade i bokhyllan och jag glömde fota det... Men nu kom jag ihåg det... Äntligen!



Allt på kortet kommer från kitet och de söta motiven kommer från Vilda Stamps, vars stämpelkit ingick i kitet. Jag har försökt skapa en liten skogsvärld där alla små söta knytt bor... ;-)



Närbild på ett av motiven...



Ooops, den här hade jag visst glömt att vända på men ni ser ju de fina Prima-blommorna ändå...



Snart är det dags för Avesta-mässa igen och det ska bki sjukt kul - längtar redan trots att jag har trevligt pyssel att se fram emot även före dess.

Ha en härlig måndag!

8 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhh sicket sagolikt litet trollkort!!! Underbara blomster och söta små detaljer...ett riktigt härligt kort vännen!! =)

kramen

Anna sa...

Vilket härligt kort. Ett som man måste titta länge på för att fånga alla härliga detaljer :)
Kramis

Linda sa...

Noe så lekkert!! Kjempesøt, de små figurene var nusselige :) Flotte farger du har brukt

mhlcards sa...

Ja, just ja,...måste bara fota först :)
Som vanligt fullt med vackert att titta på här inne.
Ses snart!
Kram Mari

Mim... sa...

Oj Oj så läckert och så många härliga detaljer.
Ha det gott....

Maya sa...

Åhhh men herlighet for ett utrolig flott kort, Linda!
Der vil jeg bo, sammen med alle disse herlige, flotte knøttene :)
Og det "Huset" ♥♥♥
Ha ei superduper uke,
klem fra Maya

Åsa/asamia sa...

Det kortet är superfint! Längtar både till vår träff och till avestaträffen.

Anonym sa...

Vilket underbart kort! Jag blir helt stum! Anna A

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails