Honorable Mentions and Top 3

torsdag 5 januari 2012

DT Scrappekammeret: Bursdag!

Idag har vi en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång vill vi se alster på tema BURSDAG! På svenska är det födelsedag... ;-) Fristen är 20 januari kl 22:00. Hoppas du vill vara med!

Här är mitt kort - grattis till en golftokig pappa.



Jag har lekt med mina Copics-pennor igen och motivet från Whimsy Stamps har jag köpt från Mikaelas ScrapIn - perfekt service och snabb leverans.



Pappren är från MME och jag har dekorerat med lite golfrelaterade saker.

Hoppas ni får en fin dag!

6 kommentarer:

Linda sa...

Knallstilig kort og hvilket festlig motiv :)

Ha en fin dag :)

Maritha sa...

ÅHHHH din lilla tokjänta.....vad har vi nu här??!! HELT UNDERBART KORT JU!! Stämpeln är ju bara urskön! Hela kortet är riktigt coolt gumman! Löv it! =)

Kramen

Audhild sa...

Supersøtt kort, og motivet er så fint - flott fargelegging:-)

Mim... sa...

Superläckert och så härligt med vårfärger.
Ha det gott..

maria sa...

Vilken härlig färgkombo. Supersnyggt!!

Kram

Ingrid sa...

For et artig kort!! Digger fargene (veldig svenske - hahha :) - kjempesøtt!
Klem fra Ingrid

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails