Honorable Mentions and Top 3

fredag 20 januari 2012

DT Scrappekammeret: Bruk metal tape eller steampunk!

Idag har vi en ny utmaning på Scrappekammeret och denna gång är temat Steampunk och/eller metalltape.

Jag har inte gjort ett renodlat steampunkalster för det kan inte jag men jag har inspirerats av stilen och använt mycket metall, kugghjul, vingar och klockor. Ursäkta de dåliga bilderna... Jag har inte haft möjlighet att fota i dagsljus så färgerna är dovare än de framträder här...



Mina bustroll i båten i somras? Ser ni något som saknas???? Tur inte jag var med - jag hade blivit TOKIG om jag vetat.... :-(

Jag har mistat bakgrunden och haft masker med klockor och kugghjul.



Dekorationerna är metall och chipboard samt lite blommor... Inte ett mönsterpapper så långt ögat når... ;-)



Hoppas ni vill testa...



Kika gärna förbi senare då vi har release-bloghop för DigiBells då... :-) Ha en fin dag!

3 kommentarer:

Maritha sa...

OOOhhhh inga flytvästar,då förstår jag att mamman hade blivit tokig!!! =)

Underbar Lo gumman,men så är den ju gjord av ett LO-proffs me!! ;)

ha en skön fredag
Kramen

Audhild sa...

Superfin LO og jeg ser steampunkinspirasjonen ja:-)

Åsa/asamia sa...

Jättefint kort och jättefin LO!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails