Honorable Mentions and Top 3

måndag 2 januari 2012

DT Hobbyhärvan - LO med Reprint!

Åhh, vad skönt det är att vara hemma igen.... Vi har firat jul och nyår i stugan och passat på att åka lite skidor också. Ljuvligt skönt har det varit i alla fall men jag har gräslig pysselabstinens! Har inte haft ett uns pyssel med mig - inte ens mina färger och motiv som jag brukar ta med mig.

Under tiden jag varit borta har nedanstående legat på Hobbyhärvans blogg. Som vanligt kan ni klicka på bilden för att komma till inlägget.




Hoppas ni alla har haft en härlig jul- och nyårstid och jag vill passa på att önska er alla en kreativ och god fortsättning på det nya året!

3 kommentarer:

Maritha sa...

God fortsättning på det nya pysselåret till dej med gumman!! En heeelt underbar LO med ett ljuvligt papper!! Kanoners som alltid! =)

Kram kram

Åsa/asamia sa...

Å vilken fin LO. Välkommen hem!

Grethe sa...

godt nytt scrappeår til deg! Dette var en kjempekoselig LO. Likte veldig godt de blomstene! Nydelig papir og oppsett også!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails