Honorable Mentions and Top 3

torsdag 26 januari 2012

DT Hobbyhärvan - Kort med Papirdesign!

Jag är överlycklig!! Jag har fått underbara papper från Papirdesign att jobba med av Mia... De är helt ljuvliga i färger och mönster!! Missa inte heller att de nya Inkido-pappren redan har hittat till Hobbyhärvan... Gruvligt mysiga och sååå härliga färger...

Här är mitt kort som bloggades igår - jag hade ju redan två inlägg igår så jag tänkte jag kunde flagga upp detta idag istället... Klicka på bilden så kommer du direkt till inlägget:



Ha en fin dag!!

6 kommentarer:

Ann-Charlotte's blogg sa...

Vilket sött kort dessa papper måste jag bara ha...
Kramar

Maritha sa...

Stumpan....det här är ju bara föööör fint!! Papprena är ju rena drömmen!! Hela kortet är bara TOPPEN! =)

Kramen

Nina (niwa) sa...

men vilket jätte sött kort.
Du har gjort jätte mycket fint o jag kommer garanteat tillbaka :-)

Margareta sa...

Underbart kort! Så söt stämpel, härliga mönsterpapper och fina dekorationer!
Ha en härlig helg! Kram!!

Dena sa...

Wow! This card is stunning and what a very sweet image!!! Love that pink lace!!!
Hugs, Dena

Sofia/Jozie sa...

Superfint kort!! Det där ser ut att vara papper precis i min smak, och motivet är ju urgulligt! Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails