Honorable Mentions and Top 3

måndag 16 januari 2012

DT Hobbyhärvan - Ännu mer godisgott men med Pion denna gång!

Idag bloggar jag återigen en altrad godisask på Hobbyhärvan, denna gången Noblesse. Klicka på bilden så kommer du dit....



Asken gjorde jag lite hastigt som tack till Fia - återigen stort tack, du vet ju själv att du är en ängel!! :-)

Livet snurrar annars lite fort för tillfället, lätt hänt i januari när det är bokslut etc.... Var i alla fall på en mycket trevlig scrapträff i lördags - tack Åsa för att du var så enträgen trots att jag aldrig kunde i början... Väldigt skönt att komma iväg, pyssla, få inspiration och snacka bort en dag så där - det om något är att ladda batterierna!

Hoppas ni också haft en härlig helg!!

3 kommentarer:

Maritha sa...

MUMSFILLIBABBA!!! =) Underbart fint gjort gumman!!!

Kramen

Margareta sa...

Tack för rar kommentar hos mig!
Ska genast packa ner en Noblessask till nästa träff så jag inte glömmer..... TACK!!
Ha det gott!!

Eva J sa...

Kanonfint helt enkelt!
Önskar dig en skön helg
Kram

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails