Honorable Mentions and Top 3

torsdag 19 januari 2012

Blingad kalender på Swe!

Idag är det tekniktorsdag på SweScrapbook och denna gång är det en kombo-3:a... Glimmer, skimmer och glitter! Härligt med lite glamour så här när den glittrande snön lyser med sin frånvaro... Visst har vi snö men den är blöt och smutsig...

Jag valde att göra en ny framsida till min kalender - det är väl bra att ha lite glitter och glamour en helt vanlig, tråkig arbetsdag?!?!



Pappret kommer från Bo Bunny och jag har hållit det vääääldigt enkelt. Bara en liten Tilda och så den tänkvärda texten från Rox. Runt dessa har jag använt Stickles Turquoise. I högerkanten har jag satt glittriga svarta Thickers.



Så här diskret är den när man väljer att lägga för plastframsidan...




Hoppas ni har en härlig torsdag!! Själv har jag firat min 5-åring idag med att bygga bilbana... ;-)

2 kommentarer:

Åsa/asamia sa...

Gratta Sebbe från mig!
Superfint kort, med massor av glitter och glamour.
Kram ♥

Maritha sa...

ÅHHHH glitter och glamour är precis vad som behövs på vardagarna gumman!! =) Helt underbar kalender!!

Kramen damen

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails