Honorable Mentions and Top 3

måndag 12 december 2011

Skiss på Swe med lekfull tolkning....

Idag är det skiss igen på SweScrapbook. Kika gärna in och se vad teamet har gjort för tolkningar av Helenes läckra skiss....

Jag har valt en lekfull tolkning av min minsting på hans 3-årsdag...



Pappren kommer från lite olika tillverkare och de har legat i min spillbitslåda... Jag har också mistat lite och använt en mask med siffror på som jag distressat fram med min inkingtool.



Jag körde på biltema hela vägen... Bilpyjamas, bil-lego, legopapper, bilpapper och så bildekos som jag haft i all evighet och jag tror jag hittat dem på Panduro.




Tack för att du tittade förbi! Lämna gärna en kommentar så jag kan hitta till dig och kika!

4 kommentarer:

Grethe sa...

Ååå... Denne er herlig! Så koselig tema, og fantastisk guttete pyntet! Digger bilene og legopapiret og de spreke fargene!

Audhild sa...

Denne var lekker! Skikkelig gjennomført tema ja, stilig:-) Veldig fint bilde også.

mhlcards sa...

Hi hi... den pyjamasen har min lilla E också. Snygg LO vännen!
Kram Mari

Susanne sa...

Superfin layout och så härligt färgglad!!!!
Ha en underbar Luciadag!
Kramizar Susanne

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails