Honorable Mentions and Top 3

onsdag 7 december 2011

Kortonsdag med Vilda, Liten Tingla och Maja Design!

Idag ska vi skapa med texten i fokus på SweScrapbook. Det har jag ruskigt svårt för... Målade motiv är ju liksom min grej när det gäller kort... Idag har jag dock gjort två tolkningar - den sista av bara farten och den är o-julig... Utmaningen var att skapa julkort men jag visar det ändå. Och kanske går det lite lättare med motivlösa kort framöver - jag kom ju i alla fall på tredje plats på en tävling i Avesta med ett sånt kort...

Här är mitt o-juliga kort:


Texten är från Vilda Stamps och pappren från Maja Design. Alla dies är Spellbinders.



Här kommer mitt blåa juliga kort:



Har använt text från Liten Tingla/Arkivet och papper från Bo Bunny. Den snirkliga cirkeln runt texten är från Kortmakaren. Stansen är Martha Stewart. Swirlarna från Magnolia har jag fått från snälla Nina - tomten kommer nog till Norge i år med en specialleverans... ;-)



Tack för att ni tittar förbi och tusen tack för alla gulliga kommentarer ni lämnar - de värmer verkligen!

3 kommentarer:

Maritha sa...

ÅHHHHH BLÅTT BLÅTT BLÅTT......det är såååå fint på julkort(ja och andra kort),dina är ju bara såååå underbara att man storknar. =)

Kramar i massor

Maria M sa...

Wooow vilka underbara kort!
Kram Maria :0)

Mia sa...

Supersöta kort båda två. Om man får säga så, så fastnade jag mest för det första.
Ha en bra dag så hörs vi,Mia

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails