Honorable Mentions and Top 3

onsdag 14 december 2011

Kortonsdag med lift av Marianne!

Idag liftar vi Marianne på SweScrapbook.... Och jag är ju ett stort fan av Marianne... Hittar alltid inspiration när jag kikar in hos henne. På ett helt magiskt sätt förenar hon färg, form och motiv till underbara alster... Har du inte hittat till Marianne än måste du kika in på hennes blogg.

Här är mitt alster... Jag har följt en av Mariannes många tutorials för StampARTic där hon är med i designteamet.



Pappren kommer från Bo Bunny.... Visst är de helt underbara?!?!

Här är en närbild på den nedre delen, själva asken. Texten från Inkido är embossad med silver.



Här är en närbild på "bakstycket"...



Kul att du tittade förbi, lämna gärna en kommentar så kommer jag och kikar hos dig!

3 kommentarer:

Maritha sa...

Åhhhh det här är ju bara fööööör fint!! Helt underbart! =)

Kram

Nina sa...

Ohlala, så fantastisk lekker sukk* Nydelig snøkrystall og blonde.

Klem fra Nina.

Åsa/asamia sa...

Men så fint du gjort, och vilken fin färg!!!! Kanonfint!
Hoppas allt är bra med dig och er, vi kan väl höras nån kväll.
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails