Honorable Mentions and Top 3

söndag 18 december 2011

DT Hobbyhärvan - Bokkort med Pion Design!

Scroll down if you are looking for my DigiBells Bloghop post... Today I'm blogging a book card for the swedish online store Hobbyhärvan.


Ja, det visar sig att jag ligger efter igen... Igår låg detta kort ute på Hobbyhärvan... Klicka på bilden så kommer du till inlägget.




Jag vet inte var tiden har tagit vägen, kan ni förstå att det är mindre än en vecka kvar till julafton??? Otroligt! Tursamt nog är klapparna klara sedan en tid tillbaka och igår fick pojkarna välja julklapp åt varandra vilket var det sista att fixa. Skönt att det mesta är klart... Nu hägrar bara tindrande barnaögon och ett bankande på dörren följt av; Finns det några snälla barn här??

Det kommer lite sista-minuten-alster under veckan så kika gärna förbi igen och lämnar du en kommentar förgyller du min dag - tusen tack för det!!

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Ett kanonfint bokkort!
Du får till det med detaljer och färgsammansättning på ett jättefint sätt, Tack för att jag får kika in och inspireras av dig.
Kram min vän ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails