Honorable Mentions and Top 3

fredag 2 december 2011

Artikel med Spellbinders på SweScrapbook!

(Scroll down for English, please)

Idag har jag skrivit en artikel på SweScrapbook där jag visar lite tips och trix med Spellbinders. Säkert är det en hel massa gammal skåpmat men kanske snappar du upp något? Här finns min artikel.

Med ett av motiven jag visade i min artikel har jag skapa detta kort som passar till utmaningen på Magnolia Downunder där temat är "Let it snow".



Pappren kommer (så klart!) från Maja Design. Jag är heeelt kär i dessa nya vinterpapper... Och de blå är helt magiskt vackra!! Textremsan längst ner på pappret är också så vacker så den har fått pryda mitt kort här.



Jag har hållit kortet ganska enkelt och bara satt dit några utstansade snöflingor, några grankvistar och så de underbart vackra snöflingecharmsen.



Hoppas ni har en bra dag!! Själv hostar jag på men förhoppningsvis är jag tillbaka på jobbet idag... Man vet ju aldrig när man schemalägger inlägg... ;-)


Today I have made a card using this gorgeous icedancing Tilda. I acctually finished the image and the spellbinders cut for an artice over at artikel about using Spellbinders (the article is in Swedish...). However I just had to make a card with this cutie and my card fits the "Let it snow"-challenge at Magnolia Downunder. The dp is from Maja Design... Looove it!!
Have a fantastic friday!!!

5 kommentarer:

Annika kort & gott sa...

Riktigt snyggt! Inser att jag behöver göra kort i blått, vet inte när det hände senast...
kram Annika

Maria M sa...

Hejsan
Hoppas du känner dig bättre idag!
Var precis inne på SWE & läste din artikel där, jättebra!
Supersnyggt med blått julkort!
Ha en bra dag!
Kram Maria

Petra sa...

Jättefint kort, jag har också den stämpeln men ännu inget kort gjort, det måste göras! Jag är också dålig på blåa kort, men snögubbar o isprinsessor "kräver" nästan blått. Har läst din artikel och där var lite som nytt för mej som jag absolut ska testa.
Trevlig 2:a advent.
Kram

Maritha sa...

Men din lilla busa.....du måste ju för tusan ha sjukt mycket mer timmar på ett dygna än mej,fattar inte hur du kan få så mycket gjort hela tiden??? OCH SNYGGT dessutom! Hatten av för dej gumman! ;)

Fredagskramen

Debbie Pamment sa...

Love the snowflake charms and glitter - they add the perfetc icy feel to your gorgeous card.
Thanx so much for joining us this week at MDUC for our let it snow challenge.
xXx

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails