Honorable Mentions and Top 3

lördag 3 december 2011

Alster från Avesta med Vilda!

Idag har jag och hostan åkt på pysselträff hos Åsa! Har sett fram emot detta så länge då hon ofta frågat men det har varit något annat VARENDA!!! gång... Nu äntligen var det inte något och då blir jag sjuk istället... Tursamt nog tror jag inte det smittar även om jag säkert gäspar och hostar en hel del.

Idag tänkte jag bjuda på ett kort som jag gjort med en av de ursöta tomtarna från Vilda Stamps som jag köpte på mig i Avesta. Kortet gjorde jag till en av utmaningarna - gjorde två kort och jag vann med det andra. Motivet är utstansat med Spellbinders.



Här är kortet i sin helhet. Papper från 3ndy Papir, swirlen från Prima (inköpt hos Nettans) och blommorna från Hobbyhärvan.



Hoppas ni får en kreativ och härlig andra avent! Själv hoppas jag fortfarande på snö... Bor man norr om Dalälven så ska det vara snö i december!!!

5 kommentarer:

Pysselfröken sa...

Ljuvligt kort! Den stämpeln är så söt. Fint med glittret på blommorna. Jag håller med dig, det ska vara snö nu. Här kom det faktiskt lite inatt men det är snart borta igen.
Ha en fin andra advent.
Kram

Maritha sa...

EXAKT min lilla sötfia...
...bor man norr om Dalälven då ska det f* va snö nu!! Här singlar det ner lite vitt fjun nu....MEEEEN DET MÅSTE JU ÖSA NER FÖR DET SKA BLI NÅT JU!! =(

Kortet är en fröjd för ögat och tur du gör mej glad med dina kort nu när jag surar för att snön är utebliven och efterbliven!! ;)

Kram sötaste du och ha så skoj på träffen

Stephi sa...

vilket jättefint kort

Trollkjerringa sa...

Å fy søren så flott!

Sterke, klare farger, og en nydelig kontrast i hvitt og sterk rødt.

klem Trollkjerringa

Aina sa...

Å, så koselig kort! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails