Honorable Mentions and Top 3

torsdag 10 november 2011

Kortonsdag på SweScrapbook med Magnolia och Papirdesign!

Igår var det dags för en av Lillblommans härliga skisser igen på SweScrapbook och jag kunde inte låta bli att göra en tolkning...



Jag har använt en av Magnolias senaste motiv och färglagt med distresser. Utstansat med Spellbinders och infärgat med Frayed Burlap. Pappret med julkulor kommer från Papirdesign - visst är de heeeelt underbara?!!?! * löööööv them* Det andra pappret är Bo Bunny och Martha Stewart-stans på kanten.



Dekorationer... Blommor från Wild Orchids....



Det var alles för idag men jag är snart tillbaka... Har mera kort från Avesta som jag inte visat och så har jag en hel del skapat för mina div uppdrag... Tyvärr hann jag inte med mitt bidrag till Scrappekammeret denna gång men hoppa gärna med i utmaningen - att använda knappar på ditt alster.

5 kommentarer:

mhlcards sa...

Åh, vilket härligt julkort!
Sitter och försöker ladda inför helgens pyssel. Längtar men kommer att sakna dig och Lena.
Kram kram!!!

Maritha sa...

Åhhhh så gulligt vännen!! Den där stämpeln ligger hos mej med,men jag har inte haft tid att stämpla den än....men nu blev jag ju suegn när jag såg ditt härliga kort!! =)
Underbar dekos och en riktigt fin skisstolkning!

ha det så gott
Kram kram

Susanne sa...

Underbart fint julkort med vackra mönsterpapper och en jättesöt magnoliastämpel.... så fint du färglagt motivet!!!! Ha en lugn och skön helg! Kramizar Susanne

Mia sa...

Meen, vad gulligt kort och som vanligt massssor med detaljer.
Ha en härlig helg, Mia

Åsa/asamia sa...

Å vilket fint kort!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails