Honorable Mentions and Top 3

onsdag 30 november 2011

Kortonsdag med Maja Design!

Idag har jag skapat ett julkort efter Ullis härliga skiss på SweScrapbook.

Jag har använt motiv från Magnolia och papper från uuuuunderbara Maja Design - använder nästa bara de pappren nu... Dags att ta en djupdykning i papperslådan kanske??? Näää, Maja blir bra... :-D



Närbild på motivet, målat med distresser... Har fått låna motivet av Åsa - tack snälla! Hade också nöjet att ha Åsa med mig på träffen hos Scrapgalen i helgen. Som vanligt suuuupermysigt!! Tack för en trevlig dag till både Åsa och Scrapgalens Petra med DT.



Annars rullar livet på... Är hemma idag då jag hostar nätterna igenom... *suck* Hoppas ni har det bra där ute, lämna gärna ett litet spår så jag vet att ni var här så jag kan hitta till er! Ha det gott!

2 kommentarer:

Maritha sa...

Helt underbart mysigt kort gumman och jag kan bara hålla med,Majas papper är ju bara sååååå fina!! =)

Kramen

Åsa/asamia sa...

Superfint kort!! Visst är hon söt den lilla magnolian med muffen.
Tack själv för i lördags, det var ju du som gjorde grovjobbet med att ratta oss både dit, och hem i mörkret.
Kram ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails