Honorable Mentions and Top 3

onsdag 16 november 2011

Kortonsdag med Magnolia och Bo Bunny!

Idag är det dags för kortonsdag igen på SweScrapbook. Idag har Lillblomman ritat en härlig skiss och jag blev så inspirerad av hennes egen tolkning att jag också måste testa....



Jag har använt ett motiv från Magnolia som jag lånat av Åsa - tack för lånet!! Pappren är från Bo Bunny...



Jag har stansat ut motivet med en Spellbinder och kanten på "svängen" är stansat med en Martha Stewart-stans. Lite blommor från Wild Orchid, lite stansade kvistar och någon liten charm...




Ha det gott!! Och missa inte att kika förbi på fredag för då är det dags för bloghop igen... Ja - Elisabeth Bell har återigen kommit med ett helt nytt digi-motiv och det är heeeelt magiskt!! Hoppas vi "ses" då!!

5 kommentarer:

Mia sa...

Meeen, Linda vad fint. Så jättefina färger, helt enkelt ursnyggt.
Ha en bra dag,Mia

Maritha sa...

Åhhhh så himla fint kort gumman!!! Underbara färger och toksöt stämpel! =)

Kramen

Louise sa...

Wow så vackert du har gjort det. Gillar den stämplen jätte mycket.
Du har verkligen fått till det på bästa sätt. Färgerna är helt underbara.
Många Kramar Louise

Susanne sa...

Detta kortet är jättefint och så läckert det blev med den svängda dieskanten...Ha en fin dag! Kramizar Susanne

mhlcards sa...

Gillar verkligen det gröna pappret. Är otroligt förtjust i den söta stämpeln. Det var nära att den hamnade i varukorgen senast jag shoppande :)
Tack för infon att fotot inte syntes. På min dator ser allt ok ut så det är svårt att upptäcka. Har det problemet med Picasa ibland :(
Kram!
/Mari

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails